dijous, 20 d’agost del 2009

NOSTÀLGIA I FOTOS INEDITES

HOLA A TOTIS LES PERSONES HUMANES QUE MIREN EL BLOC.



JO HE DECIT PASSAR-ME AL GRUP QUE A PART DE MIRAR,


ESCRIU ALGUNA COSA, I SOBRETOT DEL QUE PENJA
ALGUNA FOTO.
A VEURE SI S'ANIMA ALGÚ MÉS,


1) EL JAUME ENS VA PORTAR UNES PIRULETES A DALT DE LA MUNTANYA, VA SER FANTASTIC, SEMBLAVEM CRIATURES AMB UN CARMEL !!! JIJIJIJI.


HE ESTA MIRANT LES MEVES FOTOS, I CREC QUE NI JO MATEIXA TINC DRET A NO COMPARTIR AQUESTES MERAVELLES.

SI VOSALTRES TENIU MATERIAL SEMBLANT A O MILLOR QUE AQUEST, SISPLAU , L'HEU DE COMPARTIR.


2) DESPRÉS DE LES PIRULETES I UNS BONS ENTRAPANS, UNA FADA VA APAREIXER I US VEU POSSAR A CANTAR, RECORDEU LA LLUNA, IMPRESSIONANT, QUI HO HAURIA DIT!!!










NO US PENSEU QUE AIXÒ S'ACAVA AQUI, SEGUIM SEGUIM.....


AQUI US PRESENTO ELS ARTISTES QUE ENS VAN FER FAMOSOS DINS I FORA D'AQUESTES CONTRADES, i els que van fer que que tots nosaltres riguesim sens parar.


el jaumet uns moments abans de començar l'espectacle, no sabem si concentran-se per l'afer o punt de volar.





la princesa pitimini, ja la veieu, sempre tant fina ella!!!





Gema, afinant els fins instruments d'importació, de la casa de la Gloglo i el JAume, mai no s'ha pogut tornar a tapar una olla després d'aquest dia.








la Nera nereta, ella tant senyora com sempre, posant-li dificil al personal de maquillatge i vestimenta,


i jo mateixa , QUI M'HO HAURIA DIT !!!!!!
Ara si que us deixo a l'espera del pròxim capitol: que va passar a la cuina del Delta de l'Ebre???? amb els cuiners de la Fillòa??? i ....
iiiii a SantPedor: voleu entrar a les habitacions de les doncelles mentre es preparaven pel gran sopar...no deixeu de visitar el bloc.

3 comentaris:

glòria ha dit...

ostes, ostres, ostres, quines priuletes i quines ulleretes!!!

per cert, m'ha agradat això de ser la princesa pitipí (i no ho dic pel títol nobiliàri!)

Jaume ha dit...

Quina passada ja estic sperant lespròximes entregues!!!!

Molt bo!!!!

Lluna ha dit...

Genial.
Volem més.
Aquestes imatges no poden quedar amagades en un calaix..

I el proper concert?