dilluns, 7 de febrer del 2011

LA TOSSA PLANA, MAITANT PER TOTS!!

Sortida 5 febrer 2011,
excursió amb raquetes de neu, la tossa plana.


Maitant per tots:

pel que li agrada sortir a la foto,


pels que miren com els altres se'n van,



pels que van a dinar,


per la més discreta,

pels que no s'estan de res,


pels que arriven a dalt,

pels que deixen que el vent els despentini,


pels que volen guardar-ne el record,



pels que esperen,
pels inquiets,
pels que riuen,
pels que van venir,
pels que es van quedar,
maitant per tots !!

7 comentaris:

Jaume ha dit...

Ets una crak!!!! això sembla l'anunci de cocacola!!!!

Carolina ha dit...

OHHHHHHHHHHHHHH! MOLTES GRÀCIES EVA! Quina passada!

Lluna ha dit...

Jo estic encantada que al maitant vinguin artistes de belles arts. Això sempre dona un toc de qualitat que és insuperable.
M'encanta. Gràcies.
I així he pogut veure u bocí del que vau veure vosaltres¡¡¡

alba ha dit...

I els que no em pogut venir,amb aquesta exposició tant il.lustrada de la sortida, podem gaudir d'aquest paissatge, sol, companyia que tant varem trobar a faltar....
Llàstima..la propera segur que hi seré, ja tinc ganes de ser-hi.
Gràcies Jaume per aquest MAITANT, i a tots vosaltres per al.limentar-lo.

Carolina ha dit...

Jaume, em podràs passar els videos quan tinguis una estona?
Alba: estic d'acord amb tu... Aquest blog és un gran invent!

Piti ha dit...

ole ole... quines fotos mès artístiques...

Piti ha dit...

Carai, quines fotos mès artístiques, això és art...