dijous, 7 de maig del 2009

+ DELTA









despres d'uns quants dies d'haver voltat per lo delta, perque recordeu  que bonic que era i lo bé que ens ho vem passar! 
aqui us envio unes fotos +



si!!!!, pels que no veu venir, abans de l'arros, la fijoada i altres tiberis que ja són part del costum de les trobades vem veure molts ocellets. I... com no si vem estar pendents d'un ocell + que de cap altre: ... les polles blaves... com pot ser.... que ens surti el somriure per sota el nas amb aquestes coses....


i més ocellets, potes llarges i altres bitxos....


i més bitxos, 














4 comentaris:

glòria ha dit...

sí, alguns bitxos ens van pessigar!!! en ple maig i ja hi havia mosquits! encara tinc rastres de les picades...
De totes maneres, no són les picades el que recordo de l'escapada a lo delta, més aviat un arròs fantàstic, una feijoada de categoria, descobriment d'ocells, sol i núvols als arrossars...

gema ha dit...

Echa penyaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Color i alegria a lo delta, quina llastima no poder multiplicarse.
Ja veig que heu camviat el teto per la piragua. Jo també vaig anar al delta fa poc però no vaig veure pollas azules precisament, jo vaig veure molts flamencs roses, ole! ole!.
Tinc moltes ganes de veure-us, coleguilles, soposo que l'Aran estará preciosa, cuidar-vos molt fins que ens trobem.

molts petons a tots.

eva soley ha dit...

A passat alguna cosa amb el comentari de la Carolina.
No ser si he sigut jo.... Jo le llegit i ara no hi és......
CAROLINA SI HO VEUS, NO SER QUE HA PASSAT.
espero que estiguis molt bé.
Un peto molt gros.

Cèlia ha dit...

Que guapes les fotos!!!! Peasooooo remers que estem fets!!!