dimecres, 4 de febrer del 2009

el Montsec va resultar humit

Sí, la primera sortida pel Montsec i serralades veïnes va resultar passada per aigua, però les "quatre gotes" que queien no ens van fer desistir de les nostres descobertes per les ignotes terres de la Noguera.
En una primera expedició, ens vam endinsar a l'Estret de Mu, tot resseguint el Segre fins veure com es trobava amb la Noguera Pallaresa en l'Aiguabarreig.



Amb vosaltres, l'Estret de MU!!!



Cal remarcar que el temps ens va respectar fins que vam procedir a la ingesta dels nostres fabulosos dinars... I després , vam arribar a la nostra caseta-hotelet més xops que les granotes!

6 comentaris:

gema ha dit...

CRONICAS DE FUTUR
Les 16.00 de la tarda, parada d'autobús del sagalés, per eixemple Moncada (bonitos pueblos de la geografía catalana), més d'agost.
-Quina calda!
És el moment de rescatar de la memoria la pluja magnífica de l'escursió del congost de Mur....
-Que guay que ens ho vam pasar, he?, tota la penya caminant bajo la pluja.., ah!, mira! quina casualitat porto la faldilla verda del mercadillo...
Ara que ho penso.., de qui era?...

una abraçada forta a tots

glòria ha dit...

Avui, però, aquí a Salàs hem caminat sota una pedregada que ho ha deixat tot blanc...
Sort que la pluja que ens va remullar a l'estret de Mu va ser més dolça que la pedra!

Per cert, jo en vaig portar una de verda..., de faldilla, vull dir... (serà la meva que ja no és meva?)

Lluna ha dit...

La faldilla verd pàlid era meva i després de la Glòria i la verd llampant era de la Glòria i ara és meva, de moment. Demà Déu dirà...

gema ha dit...

La faldilla verde que primer va ser de la lluna, despres de la gloglo, i ara és meva..., la vaig endur 4 dies seguits, aquesta setmana estic de estreno amb el jersei desigual de la gloglo, un triunfo!, i com que vaig perdre les arracades d'anar al campo de la trini, adquisició del 1er mercadillo..., ara em poso el peixet i el porquet d'arraquedes de la gloglo per anar al campo, hey! i la gent lo flipa, estic super contenta amb aquestes arraquedes!

glòria ha dit...

Estic tan contenta quel el peixitu i el porquet tornin a sortir de passeig penjats d'unes orelles que els facin sentir orgullosos!
... Que guais són els mercadillos!!
per cert, i les prendes dels nois? també han tingut èxit?

eva soley ha dit...

Hola noies, això del mercadillo és massa. Ja porto dos mercadillos sense participar, a veure si el proxim ving i ntercanvio els meus drapets amb els vostros.
Molts petons