dijous, 2 d’octubre del 2008

Los cantantes de teruel

Heoooooooooooo!!!!
Com que som tots unes canyes cantarines i pot ser que algun dia arribem al estrellato i la fama, he pensat que estaria bé que totom es sapiga els temes a ensayar.


Mar antiguo, ultimo de la fila
la flaca, jarabe de palo
moriria por vos, amaral
un dia brillara, luz casal
dreem a little dreems, I dont know????
What's up, four now blondies
it's this love, marley
me voy, julieta venegas
roxane. police
insurrección, ultimo de la fila
entre mis recuerdos, luz casal
miss celi's blues, I don't know un altre vegade.

Nomès això, de moment pero segú que anirem afegint.

Penseu que amb aquet repertori podem anar a fer bolos a les festes dels pobles, rollo La orquesta maravilla......, aquesta pot ser un altre manera de deixar la feina.... que us sembla???

Molt bé el video.

4 comentaris:

glòria ha dit...

o una manera de col·laborar amb la feina que fem ara... una excursioneta+cantata és una font inesgotable d'alegria i bon humor per començar la setmana, és un fantàstic recurs per emplenar-nos de bones sensacions, somriures col·lectius, mirades de complicitat... i és que ha estat magnífic retrobar-se amb la sensació de cantar amb bones i bons amics!

Lluna ha dit...

Hola companys i companyes, per fi veig a prop realitzar el meu somni:muntar una orquestra polifacètica amb música variada per a totes les edats. Crec que que aviat podrem donar la feina al Jaume de representant perquè ens vengui per les festes majors d'arreu.

Jo vaig carregar piles per una temporadeta.
Gràcies a tots i totes pel bon rollo.
Genial el video

Lluna ha dit...

Hola companys i companyes, per fi veig a prop realitzar el meu somni:muntar una orquestra polifacètica amb música variada per a totes les edats. Crec que que aviat podrem donar la feina al Jaume de representant perquè ens vengui per les festes majors d'arreu.

Jo vaig carregar piles per una temporadeta.
Gràcies a tots i totes pel bon rollo.
Genial el video

Ivanot ha dit...

Benvolgudes i benvolguts,
"Qui canta els seus mals espanta, cantem-ne una cançó, cantem-ne cent-quaranta, cantem-ne un milió". Vaig acabar amb els dits encetats, però feliç com un tornavís. "I have a dream that one day... Jaume will be our manager", ha, ha, ha. Per cert, Enric, no cal que pateixis, perquè "ballar enganxats" ja ha estat incorporada al cançoner. Ostres, feu peticions d'alguna cançó que us faci especial peça, que si puc m'agradaria afegir-la a la llista.
Una abraçada a tots i cadascun. Gràcies per la calidíssima rebuda que em vau fer després de tants mesos.
Siau.
Ivanot