dimarts, 10 de juny del 2008

diada raiera


...Sóc fill del Noguera i dins d'un rai nasquí...

Aquests són els famosos versos de la cançó del raier (J. Verdaguer), ara que..., el cap de setmana en què els raiers baixen pel Noguera Pallaresa (5-6 de juliol) se senten moltes altres cançons... Aquest any, el grup Txala (el del profe d'acordió del Jaume) toca dissabte i, pel que ens han dit, hi haurà altres músiques i jaranes.

Els qui vulguin pujar, podeu fer nit a casa i participar en el nostre atapeït programa d'activitats:
  • divendres nit: sopar i música tanguera


  • dissabte dia: excursió des d'Estany Gento cap al refugi Colomina, a fer un circuit lacustre i a visitar la Cristina que treballa al refu


  • dissabte tarda-nit: concert de Txala


  • diumenge: baixada de raiers i 2ª trobada de sirenes de lo lago?

Ja sabeu on som. Vayan concretando!

8 comentaris:

Marta ha dit...

Hola Gloria i Jaume i a tots i totes de Maitant!!

La veritat es que te molt bona pinta aquesta sortida de raiers, de totes amneres crec que aquest any no ho podré fer, degut al meu genoll, segur que l'any vinent mi apunto!!

Molts petons!!

Marta Miralles

lluna ha dit...

Quina enveja que ens fareu¡¡¡
Nosaltres tenim un compromís tot el dissabte i no podrem venir.
La veritat és que en aquests mesos de primavera i estiu hi ha tantes propostes interessants que no donem l'abast.
Una abraçada per tothom
Fins aviat

gema ha dit...

hey!!!
jo m'apunto, suposo que l'Eva també, que guay!!, musiqueta, festuqui, penyita, excursió.

Carolina ha dit...

Holaaa!
Jo m'apunto. Aixó té molt bona pinta. Petons a tots.
Carolina

Jaume ha dit...

Bien!!!! sembla que això ja es prepara, segur que desprès d'aquest juny tant irlandès tindrem un juliol totalment mediterrani així que prepareu la crema i el barret!!!

Cèlia ha dit...

Hola raiers i raieres...Nosaltres us fallem. Aquest cap de setmana optem per fer un "recolliment" de parella, cap a la costa Brava, que ultimament entre el negoci i ritmes frenètics varis, la comunicació se'n ressenteix, i ens cal agafar aire junts i sols. Que us ho passeu tots molt i molt bé!!!

Eve ha dit...

Holes,
l'Enric i jo finalment no podrem venir ja que marxem dimecres i hem de montar i organitzar encara moltes coses, se'ns ha tirat el temps a sobre però esperem que algun any poguem gaudir amb vosaltres la baixada de raiers i un nou bany de sirenes...
petons i disfruteu molt de tot plegat
Eve

gema ha dit...

M'ho he passat teta!
Em sento molt agust amb vosltres.

El tango me pone i la txala també, buscar lagos em fa batre cor, L'aigua de lo lago em purifica i encara més compartir e bateig amb vosaltres, però lo millor de tot és que marxo amb moltes ganes de tornar.

MOLTES GRACIES gloria, jaume i nera, auuuuuu,auuuuu!!!.