dilluns, 17 de desembre del 2007

El origen del tetoismo.















El tetoismo fue fundado en Margalef, (cidad chin ley), el 15-12-2007.
Su maximo dirigente, Jordi Teto, (ecologista de la pista), fundó el Tetoismo con una única intención, el onanismo colectivo, entendido exclusivamente desde un punto de vista ludico-gastronómico-tetoide.
Si quieres ser "miembro" de la fundación, has de estar "abierto" a nuevas experiencias.
Los tetoistas tienen sus ritos de iniciación.
El rito que convierte a cualquier "mindundi" en tetoista, consiste en introducirse en la llamada Cueva de la Taverna, lugar estrecho y húmedo que simboliza las entrañas de la tierra.
El teto es para los tetoistas la razón de la vida y para celebrar su condición, se reunen en secreto de cuando en cuando para reafirmarse en su sentimiento y compartir su sabiduría, sus experiencias y sinsabores.

Hermanos TETOISTAS, molais por un TUBO.

10 comentaris:

joanc ha dit...

Els deu manaments del tetoisme

1. tenir un grup per compartir fragments de vida és millor que creure en Déu
2. pots riure-te’n del tetoisme i cap llamp et durà directe a l’infern
3. sempre que puguis, no guardaràs les festes de guardar, sinó que sortiràs d’excursió amb la penya
4. no jugarem a pares i mares, com a molt psicoanalitzarem els traumes que se’n deriven de tenir-ne
5. viurem i deixarem viure, i si pot ser de manera alternativa, millor
6. l’únic acte impur que no es pot cometre és tirar-se pets (mentre s’escala, s’arrossega per una cova, es puja a un coll, o s’està dins del sac de dormir)
7. atès que és un grup chin ley, ho posem tot en comú. Només robarem somriures per donar-los a qui n’estigui, momentàniament, mancat.
8. diu el lema: la veritat us farà tetoistes. Sempre amb el teto per davant (o pel darrere)
9. només pensem malament del PP i altres males herbes (de les que no es fumen)
10. el que més desitja un tetoista és arribar al proper cap de setmana per esmorzar nocilla amb torrades, coques del Pallars, melmelada de tomàquet, i deixar-se seduir per les exquisideses que preparen les seves cuineres condecorades amb tantes estrelles michelin com estels té la nostra galàxia


Aquests deu manaments es resumeixen en dos: no siguis capullo i practica el teto, i no hi ha res millor que un grup d’amics tetoistes

gema ha dit...

Estimat Joanc, i estimats tetoistas, després d'aquesta inconmensurable manifestació de amor, em veig amb l'obligació moral de nombrar al Teto Joanc com primer apostol de la nostra esclesia, no bui fer-ho "sensa consensa", per aquesta raó demano l'opinió de tots aquells, que com jo, sentin el tetoismo en lo més fons dels seus órgans.
Ja tenim Fundador,el nostre estimat Teto Jordi, i avui acava de neixer el primer apostol EL TETO JOANC.

Manifesteu-vos amb llibertat, ser tetoista es tot un orgull.

gema ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jaume ha dit...

Tinc una manca de fe, però si m'ho he passat TETA, és que estic en bon camí per formar part de la religió tetona aquesta?

Carolina ha dit...

M'he quedat sense paraules, només he pogut riure a dojo. Després d'aquests missatges només puc dir que encara em confeso més adicta i fanàtica al Teto. Visca el Tetoisme!

lluna ha dit...

Ostres nens¡¡ Què divertit¡¡¡
Em declaro seguidora d'aquesta nova religió i m'encanten els 10 manaments. Sort que vaig superar la prova de la cova...
El fundador Jordi Teto vol pensar les seves paralules i diu que demà donarà notícies.
El cas és que els dilluns després dels caps de setmana amb vosaltres em sento com nova i segueixo creient com mai en la gent que m'estimo.
Visca el Tetoisme lliure i alternatiu¡¡¡

lluna ha dit...

Be nois i noies acaba de néixer una nova religió i em sento profundament orgullós de ser el fundador, i jo com a bon fundador no deixaré el meu llegat per escrit. Ho deixaré tot en mans del apòstol Joanc, que veig que ja ha escrit els manaments fonamentals.
Desprès de llargues meditacions he rebut una nova revelació, la creació de una nova orde religiosa. Diposito aquesta tasca en mans de les germanes Gemma i “la rubia” per que creïn una orde religiosa que be es podria dir de les “Javatas” donat el seu carisma de dones autosuficients i “estupendas” i els seus poders per encandilar devots masculins.El tema del celibat el podríem estudiar, tot i que com a bona tradició religiosa ho veig com bastant imprescindible.
Be desitjo que un cop sentades les bases això duri al menys XX segles.

Salut a tots i que el teto us acompanyi.

Jordi Teto.

Cèlia ha dit...

Flipant!!! Puc entrar a la ordre tetona-teoista? Ja sé que el meu estomac m'ha fet impura, però... suplico una nova oportunitat...(Jordi Teto, aquest any tenim 2 pernils dels lots de Nadal, ho podem arreglar...)

gema ha dit...

Comentari d'eva:

Hola germans i germanes, m'hes dificil comunicar-me amb vosaltres ja que estic aillada de les comunicacions internautes, per ser més pura amb les meves creences, però després de la convocatioria del Jordi Teto m'he vist convidada a penetrar a l'internete. No et preocupis més Teto Jordi, La morena i la rubia et donaran suport i t'ajudaran a predicar aquesta religio que l'evangelista juan ens transmet. Penso que com cuinem de conya i els homes es conquesten principalment per l'estomec,no tindrem problemes. A veure si nomenes homes perquè trobin més dones adeptes

alba ha dit...

M'he quedat amb la boca oberta, la de la cara..perqué amb aquesta nova religió, hem d'anar en compte amb el "tema". Demano ser admesa com Apóstola Major, la edat té aquestes coses. Bé Teoistes, per poder anar consolidant le tema, molt aviat us passaré la nova proposta de trobada. A veure si la blancor de la neu ens PURIFICA.
Jaume estás fantástic.
Bon any a tot el Tetons i Tetones.
Fins aviat.